iremiray Eşim pozitif çıktı ben bilmiyorum her an yoğun belirtileri gösterecekmişim gibi hissediyorum. 5 aylık bebeğim ona geçmesinden ateşlenmesinden çok korkuyorum başım çatlıyor düşünmekten. Güvendiğim akrabalara bakmaları için bırakmak çok mu saçma? Bana şu an evden uzakta her yerde güvende olacak diye hissettiriyor . Öneri verin anneler napmalıyım nasıl korumalıyım yavrumu
Sarpars iremiray inşallah kapmazda bebekler çok rahat geçiriyor . Aynı zamandada taşıyıcı olabiliyor eşinle aynı ortamda bulunduysa çoktan kapmıştır zaten . Başka bir yere göndersen onlarda hastalana bilir . Strese sokma kendini beslenmene dikkat ettki yavrununda direnci düşmesin . Çok geçmiş olsun
aslansmomm iremiray Çok geçmiş olsun öncelikle oğlum erken doğdu 13 gün küvözde kaldı. Eve gelince tabi eşim bir dakika elinden bırakmadı ve koca haftasonu kucağından indirmedi pazartesi covid olduğunu öğrendik. Çok şükür ne bana ne oğluma bir şey olmadı Allah korudu oğlumu bağışıklığı zaten çok düşük, bulaşmaması imkansız gözüyle bakıyorduk. Sende korkma inşallah bebeğinde hiçbir şey yoktur onları anne sütü koruyor bence kendinide biraz rahatlatmaya çalış bebeğini sütün varsa bool boll emzir🙏🏼
ebz09 iremiray 2.ye hamileyken korona oldum annemlerde kalıyordum. Evde herkes koronaydi. Oglum bizden önce bi soğuk algınlığı geçirdi ustune biz korona oldugumuzu öğrenmiştik. 2.5 yas oglum o 14 gün karantinaya bizleydi gule oynaya gecti çocukları etkilemiyor onlar genelde taşıyıcı oluyorlar korkmayın.
Duygusuz iremiray malesef olmaz ki daha cok minik. Siz önlemlerinizi alın cift maske takın. Benşm de bebegim 2 aylıkken eşim covid oldu bize gecmedi
iremiray Sarpars maalesef bulunduk odaları ayırdık ama işe yaramayabilir artık. Aklıma hep kötü şeyler geliyor inşallah dediğiniz gibi olur. Teşekkür ederim
iremiray aslansmomm Rabbim sağlıklarını bağışlasın çocuklarımızın Teşekkür ederim emziriyorum sürekli teklif ediyorum memeyi sıvı alsın diye İnşallah geçecek
ArdaArya Bebeğiniz daha küçük ve size ihtiyacı var sizinle kalması bu süreçte daha iyi olur. Bebeğim 4 aylıktı eşimde bende pozitiftik emiyordu da çok şükür ona gelmedi. Geçmiş olsun korkmayın inşallah kolay atlatırsınız
iremiray ArdaArya herşeyin kötüsü hep aklıma geliyor panik yaptırdı bana. Çok teşekkür ederim içimi ferahlattınız
RuzgarMommys Emiyorsa başka biyere bırakmayın ve emzirin yeterli Bizde geçirdik emzirdigim icin cocuguma hicbisey olmadı cok şükür.
iremiray Duygusuz hamilelikteki o duygusallık bebeğimin üzerine yoğunlaştı sanki mantığım kapandı. Umarım bize de geçmez geçerse de fark etmeden atlatırız
Ysmnksmn Canım geçen ay eşim pozitifti 8 gün sonra bende pozitif olduğumu öğrendim benim bebeğim şuan 4 aylık. Hiç kucaktan inmeyen bi bebek uyurken bile yanımda yatıyor ona rağmen ona geçmedi yani geçtiyse bile hiç belirtisiz atlatmıştır içini ferah tut bende çok korkmuştum ama bitti çok şükür
iremiray Ysmnksmn Allah razı olsun inşallah dediğiniz gibi olur. Nasıl beslendiniz neler tükettiniz ?
elmaliturtam iremiray bebeğiniz zaten temaslı evden çıkmaması gerek taşıyıcı olması ihtimaline karşı e gönderdiğiniz akrabalarınızı bulundukları ortamdaki insanlarıda riske atmaya gerek yok bizlerde olduk bebeklerimiz yanımızda idi olması gereken o bol bol emzirip maske ve hijyene dikkat ederek yanınızda durması gerekiyor
iremiray elmaliturtam haklısınız o vebali almakta kötü çaresizlik kötü Allah şifa versin tüm şifa arayanlara. Siz neler tükettiniz nasıl beslendiniz o dönemde
YavruAslanArden iremiray ben göndermezdim hem ztn eşinizden kaynaklı kapmışta olabilir siz süt veriyorsanız bağışıklıkta kazanır yine de karar sizin
iremiray YavruAslanArden ona zaten ayrıca kızgınım içim öfkeli :( evet yanımda kalacak bu durumda inşallah geçecek
Duygusuz iremiray öyle oluyor malesef. İnşallah gecmez. Biz aynı ortamdaydık eşimle hep o gün cocuklara eşim baktı ben temizlik yaptım hatta o gece üşüme titreme geldi eşime ve o gün bizle aynı odada uyuyakaldı ona rgmen gecmedi sizde korkmayın
hayrunnisa_zehra Bizde 3 aylıkken olduk bol bol emzirin ,bebeğim sadece bir gün diğerlerine göre çok ağladı ateş bile yapmadı yanımdan ayırmadım çok küçüktü ama insan uyuyamıyor sabaha kadar eşim ve iki çocuğunu dinledim
iremiray hayrunnisa_zehra gercekten öyle uykuya dalmak için dualar edip durdum gece boyunca sürekli ateşimize bakıyorum başım çatlıyor ağrıdan. Siz nasıl beslendiniz neler tükettiniz o dönemde
Ysmnksmn iremiray bol bol sebze yedik kuzum kekik kaynatıp içtik limonlu ıhlamur içtik ve çok şükür kolay atlattik
elmaliturtam iremiray bol bol su günde bir fincan kekik çayı, tavuk suyuna kemik suyuna çorbalar, sarımsaklı yoğurt, meyve sebze ağırlıklı beslendim emzirdiğiniz için canınız istemese bile zorla yiyin inşallah kısa sürede yavrunuza geçmeden atlatırsınız