Kızım 8 aylık emerken ısırmış 2 dişi var.yara olmuş .daha önce yeni doğduğu zaman zeytinyağ biraz hafifletmişti yara olmak üzereyken .şimdi kremmi sürsem yada ne gecirirki başka emdikçe acıyo ve uykuya emerek geçiyo. Zeytinyağ harici ne kullanabilirim