Canım benim bebeğim 4 aylık 20. Günden beri geceleri sıfır uyku öğlen 1 2 ye kadar uyuyoruz analı kızlı 😁 40 çıksın düzelir 2 ay olsun düzelir 3 ay olsun düzelir dedi herkes 4. Ayimiza girdik hala düzelecek 😁 ilk zamanlar bende senin gibi oluyordum sinir krizleri gözler kapalı ağlama derecesine gelmek falan ama alışıyorsun emin ol 😁 ben 3 4 saat bacağımda salladigim geceleri biliyorum 😁 bide saatlerce sallarsin uyur tam bırakırsın uyanır falan Zor günlerdi 😁 şimdi hiç stres yapmıyorum o uyumak istediği zaman uyuyor zaten 😁😁 uyumak istemeyince ne yapsan fayda etmiyor bak bende daha şimdi uyuttum ama çok sağlıklı uyumuyor her an ağlama kriziyle kalkabilir 😁😁 bide tavan salıncağı imkanın varsa onunla bi dene derim çünkü ben onu yapınca biraz daha rahatladım rabbim güç kuvvet versin inşallah 🥰🥰 he birde ben bebeğim daha 1 aylıkken 17 saat hiç uyumadan durduğunu bile biliyorum 😁