Doğum yapalı 48 gün oldu. 40 gün olunca hatta 38 de falan kanamam kesildi tamamen. 3 gündür yeşil akıntı başlamıştı enfeksiyon sanırım. Dünde kırmızı geldi çok az dedim regl oldum sanırım ama dünden bu yana hiç gelmedi. Şimdi bu regl sayılır mı sizlerin nasıl oldu ?