birprensannesi__ ikizinAnnesi banada vermedi sadece d vitamini kullan dediler bi sorayım doktora ben şimdi baslanmiyor saniyordum
ikizinAnnesi kirmizibasliklikiz_ benim meleklerim de 31de doğdular. kronolojik 3.5 ayliklar duzeltilmis 1.5 sizinkiler bu ayda iken kac kilodalardi
Kucukprensim ikizinAnnesi bize üç sylikken verdiler ama kullandığıma bin pisman oldum. Bestiron kullandık biz özel ilaç
PoYraZ10_ ikizinAnnesi diğerleri de öyle arkasından azıcık su verin temizlensin dili disi .. Dr size ferrum yazdıysa vardır bı bildigi .
ikizinAnnesi PoYraZ10_ cok kucukler prematureyiz bestron da alabilirsin demisti ferrumu devlet oduyo diye yazdi
Mervermk Huzurbebek devit3 kullanıyordum biz gaz yapmıştı değişince daha rahatladı ocean kullanıyoruz simdi