Ya bebeğim beş aylık arada eline cingirdak felan veriyorum ama genelde kendim oynuyorum sabah bir uyanıyorum akşama kadar onla ilgileniyorum şarkı söylüyorum sabah olduğunu anlatıyorum ce eee oynuyorum çünkü biliyorum ki birdaha asla bu zamana donmicez büyüyüp gidecek e tek bebeğim zaten tüm gunumu onla geciriyorum acaba birazda rahat bırakıp oyuncaklarıyla oynamasına müsade mi etsem bunu bugün farkettim bu arada beşsene olmadı ilk bebeğimi kaybettim 😕çok üzüldüm neyse oralara girmim siz nasıl vakit geçiyorsunuz?