Arkadaşlar bebeğimi ilk doğduğu günden itibaren hiç sallamaya alıştırmadim. Fakat bu sefer de memede uyumaya alıştı şuan 6 aylık yanımızda emerek yatıyor seri seri yuvarlanmaya da başladı internette yazan her yolu denedim ama ağlaya ağlaya bı hal oluyor asla yatmıyor beşikte her öneriye açığım siz nasıl alistirdiniz kendi kendine uyumaya ?
Düşer korkum da var artik