Çocuklarınızın isimleri nedir güzel anneler? ☺️
Eğer bir bebişe daha sahip olsaydınız kız/erkek ne isim koyardınız?
KAAN adında bir oğlum var. ♥️
ikinci bir oğlum olursa YAMAN, kızım olursa ELİZAN koymayı düşünüyorum.
Fikirler değişebilir tabi, önerilerinizi bekliyorum 🥰