Bikaç güne 18 aylık diyecek bir kızım var Emzirmekten o kadar gına gelmiştiki 4 gün önce emzirmeyi bıraktım göğsüme salça sürdüm ve meme pis olmuş dedim. İlk 2 gün güzeldi uyurken memeyi bile aramadi ohh tamam rahata erdim derken 2 gecedir öyle ağlıyorki susturamıyoruz bi kere bıraktık daha emzirmeyim diyorum ama yok pişman oldum resmen. Sürekli meme diye dolaşıp meme diye ağlayıp beni rahat bırakmıyor ve yemeside çok güzel diye bıraktırdım memeyi ama gerçekten pişman oldum bir gafletle bıraktırdım ama hala alışamadı zaten emecekmisin diyince pis diyor ama bi yandanda meme diye ağlıyor ve ben tekrar emzirmek istiyorum aslinda hic hazir degilmisim biraktirmaya. Ozellikle bugun kucuk kuzenini emerken gordukten sonra daha cok meme demeye başladı. Eşimde bi kere biraktirdin daha verme diyor. Kayinvalidem falanda duymus emzirmeyi biraktirdigimi her zaman yeter daha emzirme diyen kadin duyunca bana telefonda az daha emeydi erken olmuş dedi onun demediyle degil ama iki arada bir derede kaldim. Kalbim emzir diyor ama cocuga meme pis dedikten sonra tekrar meme vermek nasil olur? Bugun tam 4 gün oldu meme emmeyeli.. siz benim yerimde olsaniz emzirirmisiniz yoksa biraktirirmisiniz? :(