Petekumsal kurban bayramında olmuştum daha yeni yeni geçti lanet bısey ya geçmiyor Tam geçti diyorsun yine çıkıyor tam bela bir şey acile gitmiştim doktor bir tane losyon bir de bir krem var pis kokulu böyle onu sürdüm üç gün üstüste o üç gün içinde elbise değiştirmek yok evin içinde fazla gezmek yok çünkü o krem sürüldüğünde UYUZUN deri altında dökülme yapıyor muş onun içinDoktorum fazla evde gezme demişti o üç gün bittikten sonra duş aldım Kıyafetlerimi 3 gün giydiğimi Çöpe attım çarşafları 90°’de yıkattım koltukları sildim perdeleri yıkattım halıları mı yıkamaya gönderdim evi baştan Aşağıya sildim süpürdüm dokunduğum heryerı çok ama çok zor bi süreç inşalah degıldır Benimde bir yaşlarında kızım var onada bulaştı oturp ağlıyordum kıızm gece uyumuyordu sureklı aglıyodu kasınıyodu heryerını yara bere içinde bırakmıstı huysuzdu allahtan yaz dı hergun duş aldırıyodum öyle rahatlıyodu daha neler neler sadece ozetını geçtim sıze 😔zaten sımdı bıldıgınız salgın var uyuz salgını