gezentianne ben de size katılıyorum konuşmayla alakası yok. Ve tvyle de. Her şey genetik. Görümcemin kızı 20 aylık. Annesi sürekli İngilizce çizgi film, şarkılar açtı. Doğru düzgün kitabı, eğitici oyuncağı yok. 15. Ayından beri şakır şakır konuşuyor. Üstelik İngilizce anlıyor 🧿
Bemim oğlum 23 aylık. 18. Aya kadar ekran görmedi. Kitapları , eğitici kartları, oyuncakları ile akşama kadar vakit geçiriyoruz. 20. Ayından sonra dili çözüldü. Şimdiler de upuzun anlamlı, anlamsız bir şeyler konuşuyor kendi kendine. Kendini çok güzel ifade ediyor. Her derdini anlatıyor. Fakat görümcemin kızı çok ileride bu konu da