Kızlar selam bebeğimde egzama oldu eskiden küçük yanaklarındaydı. Kremle geçiyor yine çıkıyordu. Şimdi bütün vücudunda var. Göğüslerinden yanaklarından ve kafasından duştan sonra iltihap akıyor. Anlayamıyorum. Doktor normal dedi. Cildiyeye gidicem daha önce yaşayan var mı? 3 aylık bebeğim.