Deryaci Kızlar merhaba anne sütü ve mama ile ilerliyorum üç aylık bebeğim nasıl besliyorsunuz meme reddi yaşamamak için neler yapıyorsunuz kaç kere veriyorsunuz
Kubra_2021 Deryaci benim bebeğim de 3 aylık mama vermemeye çalışıyorum ama arada mecbur kalınca veriyorum.
Annakarenina_19 Deryaci benim bebegm 23 günlük sarılığı yükselmesin diye aç kalmaması gerekiyor sütüm çok şükür geliyor ama bazen doymuyor mama veriyorum önce meme sonra mama demişti doktorumuz. meme reddi yaşamamak için direkt biberonu vermiyorum biraz emzirdikten sonra veriyorum
Gazmelioglus Deryaci hım sütünün sağıp werebilirsin mama da günde üç kez iki kez olabilir yinede sen en iyisini bilirsin annesi
Deletedmom5284 Meme reddi yaşadım 10 ay emzirebildim sadece biberonla vermeyin sadece EDS ile emzirin mamayı öyle verin
Umayduru25 Deryaci brn gunde bı kere verıyodum onuda hastanede basladık sonra bıraktırmadım yetmedıgnde 2 3 kere verdıgımde oldu ama gunde bı yada ıkı kere verıncr sıkınyı yasamadım 4 ay atagında emmek ıstemedı o zamanda ınatla mama vermedım mecbur emdı durdu
Vrl Deryaci doğduğundan bu yana maalesef veriyorum mamayı ben günde üç kez emzirdikten yarım saat kadar sonra veriyorum tabi ki memede sınır yok. Şu anda neredeyse 4 aylık 150 cc içiyor geri kalan zamanlarda emziriyorum sonrasında göğüste kalan sütü sağıyorum. Mamayı biberonla veriyorum çok şükür meme reddi yaşamadık
Aysgl_Asya Deryaci 2 aylık oldu kızım.Dogduktan 15 gün sonra başladık mamaya kilo alamadığı için.gunde 6 kez 60 CC yapıyorum. Ama hep degisiyo içtiği miktar . Bazen hepsini iciyo bazen az iciyo. Mama vermeden önce mutlaka emziriyorum. Red olmasın diye mamayı kaşıkla yediriyorum biberon kullanmadım hiç. Emzik de kullanmıyorum . Her sgladiginda eemziriyorumbsurekli memede gün içinde
1YamanAnne 3,5 aylık oğlum. Günde 2 kez biberon ile mama alıyor. Doğduğundan beri aynı şekilde besliyorum. Herhangi bir sorun yaşamadım. Kızımı da aynı şekilde büyütmüştüm. 2 yaşına kadar emdi. Bebekten bebeğe fark edebilir diye düşünüyorum ben.