Kızlar 37 günlük anneyim. Sezeryan doğum yaptım. Doğum sonrası kanamam 25. Günde çok azalmış hatta kesilmişti. Sadece lekelenme şeklindeydi. 2 gün önce bi anda arttı. Adet kanaması gibi yoğun olmaya başladı. Ve adet belirtileri de var. Karın ve bel ağrısı gibi. Sizce ben adet olmuş olabilir miyim?