Huma_kus34 Kızlar Normel doğum yapalı 2 hafta oldu ve dıkıslerım dusmedı o kısım kaşınıyor sadce sızce normelmi nemzan düşer
Derinsu34 Huma_kus34 Dikişlerim 1 ay içerisinde kendini bayağı toparlamıştı. Sonrasında biraz baş dönmesi olmuştu, oda kansızlıktanmış 😅
buselidunya Huma_kus34 Dikişleriniz toparlıyor, iyileşmek üzere ve düşücek o yüzden kaşınıyor ama sakın ellemeyin 🥲