Yagmur1c Malesef zaten 2. El etiketi annelerin isteği doğrultusunda açıldı bizim önerdiğimiz elden,o olmazsa il dışı gönderim oluyor zaten diğer uygulamalar satış üzerine kurulmuş bir uygulama tabi bir kargo şirketiyle anlaşmak zorundalar ama biz anne-bebek durumuyla alakalı genel bir uygulamayiz.Burda konuşup diğer uygulamalara yönlendirme olursa buradaki 2. El etiketinin amacı olmaz