Mnlannesi normal dediyse hiç takmayın. Çünkü benim kızımda öyleydi. Bundan 1,5 ay önce falan ölçtürdüm. 8,5 ama biz çok zor süreçler atlattık. Kızım rota virüs oldu. Sürekli soğuk algınlığı derken yani pek kilo alımı sağlıklı bir şekilde gerçekleşmedi. Ama doktor normal diyor kilosu heralde 9 kilo olmuştur. Bu arada 13 aylık kızım