Bitmeyen beslenme sorunumuz 😔bir buçuk ayi geçti meme reddi yaşıyoruz. Bugüne kadar uyutup filan emziriyodum bı şekilde ama iki gündür sadece gece emiyo onun dışında istemiyo. Aç kaliyo saatlerce sağiyorum kaşıkla denedik olmuyo hemen sıkılıyo 20 ml den sonra daha istemiyo ağzından çıkariyo. Biberon tutamiyo düzgünce cekemiyo bı turlu onunla da en fazla 50 ml icirebildim. Belki mamaya geçmek zorunda kalacaz biberona nasıl alışacak bilmiyorum. Nasıl biberon kullansam ne yapsam yardım edin