Herkese merhaba başına gelen varsa lütfen yorum paylaşabilir mi acaba bebeğim 19.Cu ayın içinde 3.haftaya dönüyoruz yarınla birlikte öğle uykusu uyumayı reddiyo sabah 8-9 arası uyanıyo akşam 20:00-20:30 gibi bayılıyo artık ama onda da 45.dakikada çığlık atarak uyanıyo yani aslında uyuyo gibi gözü açık anne diye ağlıyo burdayım yanındayım diyorum ama duymuyo sanki çok uzun sürmüyo belki 1-3 dakika arası sürüyordur geri dalıyo ama yarım saat bi saat sonra tekrar aynı şekilde kalkıyo geve terörü geldi aklıma ama yanş belirtileri pek uyumuyo bize sadece ağlıyo bizimki sebebini anlayamıyorum mesela bugün sabah 8 de uyandı öğlen uyumak istemedi yine eşimle arabada uyur belki diye çıktık 15:00 de uyudu 15:50 de uyandı gayet keyifli uyandı akşam 21:00 gibi odaya götürdüm uyumak istemedi yine ağladı çıkardım biraz daha bekliyim diye neyse saat 22:55 de unutabildim yarım saat sonra yine çığlıkla kalktı şuan saat 01:00 2 kere uyandı bile hepsi ağlayarak çok uzadı kusura bakmayın ama aşısı çaresiz hissediyorum ve artık bende ağlıyorum başına gelen çözüm bulan varsa yazarsa çok sevinirim şimdiden teşekkürler herkese