Ova1 Kizlar yardım edin bebeğim 5 aylık formül mama ile besleniyor bugün çok misafirim vardı bebeğimin mamasinin farkında değilim şimdi uyuyor 4-5 ölçek mama kaldı sabah direk marketten alicam sizce açılırsa 4-5 ölçek yetmezse ne yapabilirim sabaha kadar.
Prenses_annesi22 Ova1 gece uyurken beslıyorsan 60cc yetecektır cnm 2 ölcek koy sbhda 3 ölcek 90cc yaparsın okdr marketden alırsın sbh zaten 9da acılyolar
Go_ya_sa Ova1 benim basima 1kez geldi mesela 120cc yapmadim 90 cc yaptim sonra icmesi bitince emzigi verdim agzina biraz mizildandi ama uyudu sabah en erken saattede gidip mama aldim… Umarim yeterli olur 😑
Ova1 irva bakacak kimse yok eşim işte Trendyol express getir Hepsiburada hiç biri siparişi şimdi kabul etmiyor yarına anca kuryeleride düşünüyorum ama yinede sipariş vermeliydim ama zaten yinede olmadı.
Ova1 Prenses_annesi22 zaten gece mamasini hiç bir zaman bitiremiyor ama talihsizlik değilmi sanki yokken içmek isteyecek gibi geliyor tedirgin oldum 😔
Mommqueen Go_ya_sa bu olaydan klrktugum için evde hep acılmamış mamam olur en az üç tane alıyorum her almam da 😬
AlazsMom Ova1 pirinç unu varsa suyla pirinç unu yapabilirsin, biraz cıvık tut mama gibi biberondan aksın. Ben 120 ml suya mama ölçeğinde 2 ölçek koyuyordum tam biberonluk oluyordu..
AlazsMom Ova1 yok normal suyu ölç 120 ml al cezveye, üzerine 2 mama kaşığı pirinç unu koy, sonra ocakta karıştıra karıştıra fokurdayana kadar pişir. Sonra soğut bi güzel bebişin ağzını yakmayacak şekilde..