Kızlar ben pozitifim ve aldığım tüm önlemlere rağmen sanırım bebeğim de korona oldu ateşi 38.6 ya kadar çıktı keyifsiz ve tektuk öksürüyor. Sabah doktora gideceğiz fakat ben ve eşim karantinadayız pozitif olduğumuz halde dışarı çıktık diye başımıza birşey gelir mi? Devlet hastanesi aciline gidip kızıma test mi yaptırmalıyım yoksa özele kendi doktoruna muayeneye mi götürmeliyim? Bilgisi olan arkadaşlar yazarsa çok sevinirim..