adrmz54 Hanımlar bebeklerde ateş kaç olmali..bebeğim bugün gayet iyiydi akşama doğru sakinleşti uyku halindeydi ateşine baktım şimdi 37.6 calpol verdimde mesela normal değer kaç olmalı yüksek mi 37.6
Senem81 adrmz54 doktorumuz 37 normal korkma dedi 38 ateşi var dedi bizm de 37 atesimiz vardı korktum b3nde verdim doktora sordum normal korkma dedi