Rbulgen Merhaba kızlar oğlum 10 buçuk aylık bebelac gold kullanıyorduk değiştirmek istiyorum similac kullanıp memnun kalan var mı zaten gün içinde 2-3 kere anca içiyor
Sinemsimay Rbulgen evet ben kullanıyorum önce aptamil kullanıyordum bebegim gaz sancisindan inliyorsu sonra araştırdım similac geçtim suan da çok rahatız kilo alımı da çok güzel. Güzel bir mama ancak her bebekte aynı olur mu bilemem
Rbulgen Sinemsimay çok sevindim bunu duyduğuma oğlum 10 buçuk aylık zaten gaz problemi yapmaz diye düşünüyorum
nslhnnhsn Ya tadı en güzel olanı hangisi acaba biz mama kullanmıyoruz ama sanırım başlamak zorundayım sma denedim bı kaç kez içmedi nasıl alışacak bilmiyorum
Rbulgen nslhnnhsn aptamil tat olarak daha güzel diyo okudum hep bende ilk ay kullanmıştım o daha tatlıydı