16 aylık bir oğlum var cok uslu uyumlu Bi bebek normal de sakin kendi halinde uyku saati yemek saati gelince zorlamayan Bi bebek ama 1 haftadır cok değişti huyu herşeue ağlıyor dağıtmak dökmek istiyor istediği olmayınca kıyameti koparıyor niye böyle oldu ki anlamadım