Kızlar bebeğim 4 ay 20 günlük hemen hemen 2 aydır büyük tuvaletini kendi kendine yapmıyor iki çocuk doktoru ve bir cerraha gösterdim kan tahlili yapıldı herhangi bir sorun yok kabız olmuş dediler ama bebeğim anne sütü alıyor karnında bi şişlik huzursuzluk kusma ateş de yok gayet iyi ama resmen tuvaletini yapmayı unuttu bu sürede fitil ve lavmanla yaptı onları da vermek istemiyorum Benin durumumda olan veya başından böyle bir şey geçmiş olan var mı siz neler yapıp da bu süreci atlattınız 😑