Huma_kus34 kaşık bıberon var onla verebılırsın ama emıyorsa hıc deneme bıberon emmez bırdaha kendı kızımdan bılıuorm okdar pişmanım kı 5 ay sagdım verdım gpgsum yara mı olmadı sut kanallarım sıstı tas gıbı oldu hastanelık oldum sonra sagdım gunlerce yara oldu ucları kafam kadar olsu kan geldı agladım cok ezıyetlı hıc gerek yok ve sutun bı sure sonra emmedıgı ıcın kesılıyor emzir gtsın