Masalmmmmmm Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık oldu artık mama sandalyesine filan oturtabilir miyim kısa süreli olarak en azından kahvaltı yaparken filan çünkü sürekli kucağımda oluyor yemek yerken veya kahvaltı yaparken 🤦🏻♀️
jap Masalmmmmmm bence henüz küçük. Desteksiz oturmaya başladığında oturtun mama sandalyesine. Anakucağı falan yok mu ona yatırın yanınızda dursun gene
minikturta Masalmmmmmm oturma değil de mesela benim mama sandalyesi 3 kademeli en son düşüğe getiriyordum orda yatar pozisyonda duruyordu
blue5 Masalmmmmmm cok erken. Biz de ek gidaya erken basladik. Doktorumuza sordum. Kucağında aralikli oturabilirsiniz ama mama sandalyesi icin erken dedi.
tineanigra Masalmmmmmm bende mamma nın sandalyesi var o da kademeli yatış pozisyonu var 15 gün önce aldım 500 tl idi
Zlm Masalmmmmmm ben oturtuyodum ek gıdaya başladı ben 4 aylık gayette güzel oturuyodu şimdi 8 aylık bı sıkıntı yaşamadık
Tugce_hckrkmz37 Zlm evet doktorum o şekilde soyledi kızımdada 6 ayda başlamıstım oglumdada 6 ayda baslıcm
Bersahefem Masalmmmmmm ben 6 aya kdr pusete koyup yanıma aldım kahvaltı yaparken felan.şimdi 6 aylık oldu mama sandalyesine oturmaya başladı.dört ayda erken mama sandalyesi.6 aylık olunca oturtun derim
Asel21 Doktor bana 8. Ay mama sandalyesinde oturabilirsin dedi benim kızım şuan 6 aylık ben anakucaginda ek gıdaya başladım 4. Ay çok erken bence mama sandalyesi için yine de doktorunuza danışın tabi