sivenazyazici Egebebe35 evet evet önce emekleri sonra parmak ucunda yürüdü sıraladı sonra da yürüdü hiç uzmeyin ve düşünmeyin yürüyünce kendinizi uzdugunuze degmedigini anlayacaksınız :)
Efbey Egebebe35 OgLUM 16 Kasim Doğumlu ESiMle karşılıklı birbirimize yurutuyoduk 1 hafta içinde yürümeye başladı yani bugün tam anlamıyla yürümeye başladı
Efbey Egebebe35 aynen geç yürüdü çok hızlı emekliyodu tutunarak ayakta duruyordu ama yürümeye korkuyodu çok düştüğü için diye düşündüm hep biraz cesaretlerndirince yürüdü
beyazkelebegim Egebebe35 bence normal benim kızım da 13,5 aylık yeni yeni 2,3 adım atıyor yürüyor desteksiz.
Egebebe35 beyazkelebegim birazda toplum baskısı benimki her gören kaç aylık? - aaa hala yürümüyo mu şimdiye çoktan yürümesi lazımdı diyo bende kıllanmaya başladım artık çok geç kalmış gibi hissetiriyorlar bana
beyazkelebegim Egebebe35 doktorlar 1,5 yaş demişti yanlış hatırlamıyorsam, o yüzden hiç kafaya takmayın.