2-Cocukannesi Ummuscetinkaya kısa süredir demiyor ki uzun süredir diyor antibiyotiklerde kullandık ama geçti demiyor ilacı içiriyorum geçtimi diyorum geçti diyor
2-Cocukannesi İlacı sevdiği içinde diyor olabilir mi acaba diyorum ilaçları her çocuk sevmez ama kızım bayılarak içiryor hatta bidaha ver diyede ağlıyor🥺
2-Cocukannesi Ummuscetinkaya inşallah bakalım bidaha götürcem hastaneye covit dönemindede çok götürmek istemiyoruz ama sağlık oluncada ertelenmiyor😔
2-Cocukannesi Ummuscetinkaya bizim burda iyi doktor yokki keşkee olsa bu dönemdede başka şehire gidemiyoruz malum hava şartları ve 24 haftalık hamileyim kızımın sürekli kullandığı ilaçta var hastalığı var ondada başka şehire gidiyoruz
saripapatyam2 2-Cocukannesi merhaba aynısorunu bizde yaşıyoruz 3 yaşında oğlum.. ne yaptınız iyileştinizmi acaba
Fasulye12 saripapatyam2 merhaba , bir arkadaşımın da 3 yaşındaki çocuğunda karın ağrısı şikayeti vardı bir süredir . İdrar tahlilinde bir vitaminin eksikliği yaşadığını belirlediler . Doktorun verdiği ilaçları kullanınca çok kısa sürede geçti.
2-Cocukannesi saripapatyam2 evet çok şükür artık demiyor antibiyotik bitirdik 1 2 hafta sonra kendiliğinden geçti
2-Cocukannesi saripapatyam2 süt içiyorsa sulandırarak içirsin doktor demişti bana ben sulandırmadım hiç içirmedim o şikayeti kesti şimdide arada veriyorum verirken sulandırıyorum rahatız çok şükür
saripapatyam2 2-Cocukannesi benim oğlumda süt alerjisi var süt ürünleri tüketmiyor.. az önce doktora gittik reflü tedavisi verdi bakalım inşallah ondandır.. inşallah bizde iyileşiriz sürekli karnım ağrıyor diyor kısa süreli ağrılar ama sık sık söylüyor bunu😟
Uygarpinar 2-Cocukannesi fmf yani Akdeniz ateşi açısından bı basvurmaniz da fayda var kan tahlilinde crp yüksekliği ve ağrıya eşlik eden ateş var mı?
2-Cocukannesi Uygarpinar yok zaten bizim şikayetlerimiz çoktan kesildi doktor sütten kaynaklı olabilir dedi sanırım sütten kaynaklıydı çok sık vermiyorum artık iyiyiz
2-Cocukannesi saripapatyam2 evet bizimde öyleydi karnım ağrıyor diyor ama 2 3dkya unutuyordu ani olup geçen birşeydi sanırım rabbim şifa versin yavrunuza
sedaykn saripapatyam2 Benim kızım da 3 yaşına girecek. Arada karnım ağrıyor diyor. 2 dakika sonra geçti diyor. Acaba gaz olayını karın ağrısı olarak mı söylüyorlar anlamadım. Gaz çıkarınca rahatlıyorlar mı acaba 🤷🏼♀️