Rouge-1 Bebeğim artık tam 2 aylık 9 da uyudu hala uyuyordu bende uyuyacaktım şimdi uyumadan emziriyim dedim kaldırıp emzirdim geri yatırdım şimdi mırıldanıyor uykusu az bölündü uyandırmak gerekiyor mı artık uyandırmasamıydım aceba ?
SeninAnnenBirMelektiYavrm Rouge-1 benimkide 9 da uyudu ben uyandirmiyorum kendi ne zaman isterse o zaman uyaniyop emiyor
asiltonunmommysi Rouge-1 1 aydan sonra uyandırmaya gerek yok demişti doktorum. Kendisi uyanmadıkça uyandırmayın sizde
Mtmzl Rouge-1 canım zaten az önce uyandırıp emzirdiğini söylüyorsun hiç elleme uyusun .sarılık sorunu yoksa kendisi zaten acıkınca mırıldanıcak
Rouge-1 asiltonunmommysi SeninAnnenBirMelektiYavrm Feyzosunannesi teşekkür ederim hepinize sarılık durumu yok keşke uyandırmasaydım tam uyuyacaktım uykusunu böldüm inşallah tamamen uyanmaz ☺️
ikizinAnnesi evet ben de merak ediyorum aslinda ac tesaduf uyandirirsam acliktan mizildaniyor ama kendiliğinden uyanip aglamiyor mama icin anlayamadim
Kafam Rouge-1 benimde 2 ay 7 gunluk ıkıncı aynı bitırdıgınden beri uyandırmayı bıraktım 1 de yatsa 6 7 arası kalkıyor zaten gun içindede acıkınca uyanıyor bence uyandırmayın kendi de alıssın cocugu insan 40dan sonra bırakıyor uyandırmayı