Asel21 bana da olmuştu. Post açmıştım hatta. Canım ben tüm mak boşalttım çırptım tüm kıyafetleri sonra mak sildim. Tekrar çalıştırdım Bi kere boş sonra giysileri attım tekrar yıkadım 2 kere. Bi kere de ayrı durulama yapıp asarken bol bol silkeleyerek astım çıktı sonunda. Baya Bi uğraştım ama özellikle kıyafetlere. Çünkü her yerlerine o küçük jel taneleri yapışmıştı.