Baby19 wilkinson kullandık canım 3 gün sürüyorsun ve hıc kıyafet degısmıyorsun önce bebegını guzelce yıka sonra kremı sür eskımıs yada gozden cıkardıgın bı tulum gıydır zıbın gıydır 3 gün kremı sür 3 gün sonunda yıka ıyıce kesele bebegını bıde aktardan vücut için kükürtlü sabun al onla yıka cıkmıyor yaglı gıbı oluyor yoksa sonra 60 derecede sirkeli su ıle yıkanmıs tersten ütülü temiz kıyafet giydir 1 hafta sonra tekrar et hiç bişeyi kalmaz inşallah bizimde kız öyleydi ama bız 8 ay cektık doktor yuzunden bıze alerjı dedı yavrum bosuna ıgneler yedı ılaclar kullandı en son doktor degıstık farklı bır ılde yapma ılac yazdı verdı aılecek kullandık daha gecen ay gectı 😔 smdi elinde ve ayagında sivilce gbı var yıne yarın krem kullancam fakat bızde wilkinson alerjı yaptı sonradan ıyı takıp etmen lazım bırde ınce tabaka halınde yedırırcesıne surceksın heryerıne boynundan altına parmak arasında varsa oralarada agzına emzık ver ellerını surmesın agzına bn öyle yaparm. Birde kwellada losyon ıle destekledık kasıntısı için 3 günden sonra losyon kullandık kasıntısını gıderdı suan kasıntısı yok dencek kadar az rabbm sifa versın cok ıllet bısey sızde yıkanacakları yumusatıcı gozune sırke koyarak 60 derecede yıkayın yıkanmayacakları posetleyıp kaldrn kenara yerlerı sırkelı suyla sıldım koltuklara kadar çarsafları yıkadm bızde gectı sukur zor bı surec kendınızde kullanın cunku sızede gecer bebekte olmaz tkrar nukseder ondada