4 aylık bebeğim var geceleri uyumadan önce biberon uyumak istiyor yani onu uyku aracı olarak kullanıyor hal böyle olunca bir saat sonra tekrar uyanıyor ve ağzında biberon istiyor bu durumu yaşayan varmı yardımcı olabilirmi ne yapmam gerekiyor yada bu durum normalmi???