Fatma123456 Anneler merhaba cuma günü sabah 9 da sezeryan doğum yaptım bebeğim gayet güzel büyük ve küçük çişini yapıyordu bugün taburcu oldum ama idrarda azalma var sanırım bezi çok kuru sizce ne yapmalıyım sütüm tam gelmedi sagarak veriyorum bebeğime
Annelikzor Fatma123456 Sütünüz gerçekten yetersizse eğer sarılık ihtimaline karşı mama takviyesi yapmalısınız. Zaten sütün yetmediğinin iki belirtisi vardır. Biri kuru bez biri kilo alımının yeterli olmaması. Daha kilo alımı ölçülecek durumda değil. Ben o dönemde mama başlayıp zamanla azaltıp kesmiştim.
Guzelkizimbenim Fatma123456 şırınga ile verin mamayı destekleyin sarılıkta olmaz kendini toplayınca kesersiniz
Annelikzor Fatma123456 bebekten bebeğe değişir canım o. Benim bebeğim mesela emdikten sonra 60 CC rahat içiyordu 2 haftalıkken falan. So şöyle yapin bence. Dediğiniz gibi 10 CC ile başlayın baktınız çocuk huzursuz ve uyumuyo o zaman arttırsıniz