SanemAyaz Güzel anneler merhabalar benim 23 günlük bebeğim var ve sol göz kapağında göze yakın kısımda Hafif kızarıklık ve biraz şişkinlik var beni endişelendirmeye başladı bu durum normal mi
Duzelirbeeeeee11 SanemAyaz 28 aylık hayla göz kapakları kızarık doktor doğum lekesi oldugunu söylemisti
Zezeali SanemAyaz benim küçük oğlumda da vardı, melek öpücüğü deniyormuş, doktor geçer demişti 4 aylık olunca geçti, özellikle ağlayınca falan çok belirginleşiyordu şu an 10 aylık