Arkadaşlar bebeğim 18 günlük normalde çok usluydu 2 gündür çok huysuz acaba aç mı gece saat başı kalkiyo kendini çok sıkıyor kıpkırmızı oluyor ama kucağıma alınca hemen susuyor kucak istiyo bence ama herkes açtır diyo kafam karıştı doyuruyorum gazını çıkarıyorum yatırıyorum gündüz uyuyor ama gece saat başı kalkiyor. Doğum kilosunu 9. Gün geçti kilo alımı iyi altinida sürekli ıslatıyor 6-7 bez değiştiriyorum çoğu zaman taşıyor bana bir akıl verin sorunu ne