Bsraasell öncelikle Allah yardımcınız olsun ne çektim bir ben bir allah bilir tam dediğiniz gibi 2 aylıkken bir kabızlık problemimiz başladı ki hastanelik olduk gaz kaka çocuğun bağırsakları tıkanmıştı resmen ( filmi çekildi ) o gece hastaneye bin lira bayılıp bin tane testten sonra tescilli kakasını yapamıyor belgemizi alıp lavmanımızı yaptık 3 gün 3 gece yırtınarak ağlamıştı yavrum rahatladık sonra bu sürekli olmaya başladı fitil verdiler sürekli kullanmak istemedim başka doktorlara göründük öncelikle bi probiyotik damla verdiler ( bağırsak haraketlerni düzenliyo kakasını rahat yapsınmı bağırsakları çabuk gelişsinmi böyle bişeylere yarıyordu ) biz biogaia kullandık her gün sabah 12 de saatli vermek çok önemliydi 5 damla verdik o zaman ben şişesini 80 liraya alıyordum tam olmasada nerdeyse 2 hafta falan gidiyordu yanında da gaz damlası metsil kullandık gğnde 3 kere 8 damla ( biogaiayı gaz damlası sanıyorlar hayır değil yanında gaz damlası kullanılmalı) onun dışında doktorumuz mamasına mama meme şeklinde gidiyorduk hakiki zeytin yağı koyun dedi 1,5 çay kaşığı ve kakasını yapamazsa çok rahatsız olduğunda (lavmandan fitildense) poposunu zeytin yağında 2 3 dakika beklettiğiniz kulak çöpüyle bebeğin poposunu uyarın dedi ( başka doktorada sordum sık yapılmazsa mahsuru yok denildi ) kurtarıcım oldu bu yöntem bi kapakta zeytin yağına iki üç kulak çöpü koyup beklettikten sonra bebeğin poposunun girişine fazla sokmadan (pamuklu kısım kadar) sokup iyice sürüyordum hemen çıkarmayın biraz bekletin sürerek ,ıslatıp yeniden yapıyordum taki kakasını yapana kadar yaptıktan sonra başka bi çöple yine yapıyordum varsa daha yapsın diye ve sürekli dizlerime yan yatırıp poposuna tam kaka çıkışına sırtından gazını çıkardığım gibi ritmik bi şekilde vuruyordum varsa gazını yada kakasını yapıyordu 10 15 dk yapın sürekli gazını çıkarın allah yardımcınız olsun hiçbiri kâr etmezse doktorunuza danışın fitil isteyin