Kızlar oğlum bugün 22 ayıba girdi bı kaç aydır geceleri 3gibi kalkiyo emiyo yatırırken uyanıyo sallıyorum tekrar yatiriken ağlıyo illa salla diyo sonra uyku falan kalkmiyo bidaha uyumasin sabah yi buluyo bu nedir atak mi sendrom mu alışkanlık mi bende tükenmek üzere yim