11 aylik bebegim var sürekli ağlıyor ben nereye gitsem orda zaten kimseyle gidip gelemiyorum sadece kardesimlere kayınvalideme gidiyorum ama onlarda hepten çok ağlıyor onlar bize gelsin yine aynı yürüyor bide hep arkamda ben nereye o oraya buna nasıl çözüm bulabilirim affedersiniz iki dakika babasına bırakıp lavaboya gidiyorum ama ağlamasına hmeen çıkıyorum şastim artık