3 aylık bebeğim gaz sancısı çekiyor delirecem ne yaptıysam susmadı en son fitil koydum fitil içerde kaldı çıkarmadı nasıl olur çıkarması gerekmiyor mu . Mestil gaz damlası kalmadı ne yapabilirim evde kimyon
Zeytinyağ
Calpol
Fitil
Masaj yani akla gelecek herşeyi yaptım bana mısın demedi atak haftası da değil delirecem artık