gulay_candemir Bebeğim iki ay sonra 3 yaşına girecek inşallah Bir kaç hafta önce başlayan bir bağırma Ama nasıl bağırma her şeye bağırıyor bir oyuncak isteyecek bağırarak hatta çığlık atarak ağlayarak istiyor Bu durumu yaşayan varmı 🤔
Zebe gulay_candemir yaşamadım ama görmezden gelirseniz bence söner bu davranışı 😌 eğer istediğini o an verirseniz sürekli tekrarlar 😬