Hhhelya https://imgyukle.com/i/oKVyGe kızlar bebeğimin yüzü böyle oldu Dr götürcem ama başına gelen var mı? Ara ara oluyor sonra düzeliyor
SeninAnnenBirMelektiYavrm Hhhelya aynı bizimki de böyle. Mustela stelatopia kullanıyorum anında geçiriyor. Kullanmayinca yine kızarıyor o yüzden düzenli kullanıyorum. Atopik dermatit bizimki
AtlasEgeninAnnesi Hhhelya canım alerji olmuş benim bebeğime değil ama arkadaşım bebeğinde olmuştu doktor bır tane krem veriyor emziriyorsan sütünden geçen birşey alerji yapmış olabilir yada yünlü şeyler felan
Naz-s SeninAnnenBirMelektiYavrm ben ek gıdaya geçtikten sonra oldu ama neyden kaynaklı olduğunu çözemedim henüz
Naz-s Hhhelya geçen gün gittik ana bunun için değil haftasını dışarı çıkmıştık krem sürmedim baya kızardı sonra krem sürünce geçti ondan sonrasında doktora gittik o gün yine kızardı doktorda verdiğim şeylerin alerji yapacağını düşünmüyorum dedi başka belirti yok dedi hava soguk o yüzden olabilir dedi ana kaç gün oldu he geçmedi yoğurt veriyorum o gündem beri o yüzden olabilir bi kesicem onu bakalım geçecek mi
Nejlavrl Hhhelya alerji olmus bizimde surekli oluyor inek sütü alerjimiz var sut ve sut urunleri tukettigimde hemen cikarlar bi doktora gosterin alerjisi olabilir
Biskrem Hhhelya oglum 15 aylik,kuruluktan usan atoik dermatit bu,kışın cikiyir,mustela stelatopia ile geciyor geri oluyor,ogljmun ust kol ve bacaklarinda da basladi 1 2 aydir
Evrim1906 Hhhelya alerji olmuş canım birde yünlü örgü yelek falan giydirme oda yapabiliyor bazı bebekler de
Annelikzor Hhhelya kesinlikle alerji kaynaklı. Büyük ihtimalle bir gıdaya alerjisi var ve emziriyorsaniz sütten geçtigi için oluyor
mrvcoban Hhhelya Aynısı bizde de oldu canım yüzü bu şekilde vücudunda da vardı elocon krem ve nemlendirici verdi doktorumuz anında geçti elocon krem geçene kadar nemlendiriciyi de sürekli kullanmak lazım bize alerji dedi ama diyet vermedi bebeğin alerji olan şeyle savaşması lazım diye şuan tekrarlamıyor şükür ilerlemeden sizde kullanın derim 👌
Naz-s SeninAnnenBirMelektiYavrm yaptım patates havuç kabak bir şey olmadı elma verdiğim gün kaşık maması verdim o gün kızardı ama çok dışarda kaldık hava sogıktu sabahına geçti sonra yoğurda geçtik ikinci günü yine aynısı oldu doktor soguktan olabilir dedi bir kere daha oldu diye ama o günden beri her gün yoğurt yiyor ve geçmedi yarından itibaren kescem yoğurdu bakalım geçecek mi