DurununAnnesiiii Yademom cnm benim kızımda 3.280 doğdu 4 aylık şuan 6.100 geldi çokta düşük deyil sanki bize düşük demediler moralinizi bozmayın. İmkanınız varsa başka doktora danışın
DurununAnnesiiii Yademom evet cnm tam 4 de şuan 1 hafta önce fakan kıyafeti üZerindeyken o kilo gelmişti buguN aşımız vardı ama kardan gidemedik malesef
Zeynebinannes Yademom kızım 5 buçuk aylık şu an ama 5. Ayımızda tartıldık 6800 çıktı 3090 gr doğmuştu bizede bişey diyen olmadı şükür persentil tablosuna göre normal gidiyormuş
Zeynebinannes Birkucuksayrameselesi @Yademom bizimde var demek ki reflü olanların genel sorunu bu olabilir
nelmali Yademom 4. Aydan sonra dogum kilosunun iki katına ulaşmaları bekleniyormuş yani gayet iyi kilosu benim kızım da yerinde durmayan bir bebek 500 gram alsa yeter diyoruz boy kilo bas çevresinin ikisinin bile artması yeterli demişti hemşiremiz 🤷🏻♀️
Yademom nelmali benimkide asla durmuyor oğlan çocukları kıpırdak olur derler benim kız maşallahı var hiç uyusun istemiyor uyumadığı içinde belki toparlanamıyor
Haydinn Yademom yani benim kızım da 3. Ay dan 4. Aya kadar sadece 200 gr almıştı hiç böyle dert etmedik doktorumla . Bol bol emzirin dönemseldir belki de
Haydinn Yademom doktor değiştirin isterseniz persentil tablosuna göre normal çünkü ki bu saatten sonra alacakları kilolar da azalacak
Haydinn Yademom doktordan doktora her zaman fark vardır inşallah daha iyisine denk gelirsiniz ki zaten artık sadece aşı için gitceksiniz o zamanlar tartılacak Allah korusun hasta vs olmazsa tabi . hiç üzülmeyin bol bol besleyin ve sağlıcakla büyütünnnn 🥰☺️
Saresi Yademom benim kızım da 3380 doğdu ve aşırı hareketli. 4 ay 4 günlükken gitmişiz 6200müş Az falan dememişti doktorumuz. Şimdi 11 aylık ☺️
Dugu 3MelekAnnesi3 benimde 5 aylık kontrolü vardı 390 gr almış doktor normal dedi artık daha az kilo alcaklarmış