Kızlar 2 sene içerisinde defalarca ombre sonrası siyaha döndüm. Yani 3 defa toplamda 6 boyama oluyor ama 😅 düğün zamanımda soğan suyu ile baya uzatmıştım saçlarımı yani 3 ayda baya uzadı saçlarım hiç uzamazdı normalde neyse. Şuan uçları biraz kötü durumda ama bu kadar da uzadı diyorum hiç kıyamıyorum attık eskiden kullandığım bi kürü uyguluyorum
tatlı badem yağı
zeytinyagı
hindistan cevizi yağı
bunları karıştırıp sürdüm sabahtan akşama kadar bekledim yıkadım bu gün baya bi yumuşama var sizin de böyle memnun kaldığınız uzatma veya parlatma patlatma önerisi var mı 😇 bi kuaför de şey demişti mayonez onu da çok merak ediyorum