Kızlar başına gelen var mı yaşım 30.1 aydır regliyim.İlk ultrasonda baktı doktor Tersamine500 diye bir ilaç verdi.ilk önce 3 gün kullandım sonra 5 e çıkardı adet kesici bir ilaç ama asla kesmedi yoğun kanamam devam etti.Tekrar gittim Alttan baktı bu sefer ama rahim duvarın çok kalınlaşmış gözükmüyo biyopsi yapalım hem temizleyelim hem parça alalım diye.Yaptırdım kanamam biraz daha azaldı.Başına gelen var mı yakınlarınızda vs