Mslakn çok normal benm kızımda her emme sonrası kaka yapardı ama gecti şimdi iki buçuk aylık yapsın diye bekliyorum yapmıyor 😅 yenidoğan döneminde günde 10-12 ye kadar normal demişti doktorumuz uyandırmakta zor oluyor ilk başlarda altını açın topuklarını burnunu sıkın emerken ayaklarıyla oynayın sürekli uyuyakalıyolar hemen yorulup 😇