Ozgeakah çok şükür pek iştah sorunumuz yok devamlı yiyor ama fazla hareketli olduğu için acıkıyor bebekliğinden beri öyle.dr u saatlerini uzatmaya çalıştı hep mamanın asla uzatamadık.O kadsr iyi anlıyorum ki seni şu sıra en sık dediğim şey başka annelere bebeklere özeniyorun koyun koyuna yatıyorlar istediklerini giydirip çıkarabiliyorlar sakin sakin.ben bir üstünğ değişmeye çalışıyorım kıyametler kopuyor ya ağlıyorum artık öyle bir sinirleniyor ki çıldırıyor resmen.ama çaresi de yk yani bizimkiler de böyle bunu kabullenmeye çalışıyorum ben artık 😪