Kızlar 2 aylık bebeğim var geceleri çok uyanıyor , 1 saat bile tam uyumuyor diyebilirim , gündüzleri çok uyumuyor dakka tuttum bugün 35 dakika kadar uyudu kolumda uyudu oda ne zaman kolumdan kaldırsam hemen uyanıyor , geceleride böyle bırakır bırakmaz uyanıyor , Benmi bir yer de yanlış yapıyorum acaba ? Gündüzleri ne kadar uyutmalıyız , kaç defa uyumalı ve ne sıklıklarla yardımcı olurmusunuz