Sehergndz Benim annem geçirdi astım hastası çok şükür bişey olmadan atlattı kendi aile hekimindeki doktoru verdikleri ilaçları icmemesini söyledi içmedi babam şeker tansiyon kolesterol ne ararsan var daha ağır geçirdi 15 gün olucak hayla duzelemedi. Çok geçmiş olsun inşallah olmazsınız olursada hemen atlatirsiniz içinizi ferah tutun Allah’ın izniyle bişey olmaz ❤️