3 aylık bebeğim 3 haftadır çok değişmiş sürekli ağlıyor ağlayinca emmiyor emince ufak bir sesten ağlıyor emmiyor zor sakinlestiriyorum doktora götürdüm idrarında biraz enfeksiyon var dedi ilaçta kulaniyom aynı neden böyle yapıyor sesiz sakin bi bebekti önceden